REKLAMÁCIE TOVARU.

Dátum: 15.10.2012 | Vložil: Administrator

Akýkoľvek technický problém riešime v zmysle zákona o reklamačnom konaní.
Odporúčame Vám s akýmkoľvek technickým problémom kontaktovať nás najprv e-mailom, cez ktorý si vzájomne vymeníme reklamačné protokoly a následne začne plynúť zákonom stanovená lehota 30 dní na vybavenie reklamácie.

Upozorňujeme Vás, že záruka sa nevzťahuje na karty operátora, nakoľko my nie sme poskytovateľom signálu, neposkytujeme programovú ponuku, nešírime družicový signál a nemôžeme niesť zodpovednosť za funkčnosť prístupovej karty, ktorá nie je našim produktom.

Akékoľvek ďaľšie problémy s príjimačmi, nekorektným čítaním kariet, softvérom, LNB konvertormi a ostatnými technickými záležitosťami, budeme riešiť tak, ako nám to ukladá zákon.

E-mail pre prednostné vybavenie reklamácií:

obchodsat.reklamacie@gmail.com

Upozorňujeme ďalej aktívnych a rozvášnených zákazníkov túžiacich po publicite na internetových fórach, že akékoľvek publikované negatívne verejné názory, stanoviská, negatívne postrehy a podobné hrdinské činy vopred neodkonzultované s nami, so zverejňovaním súkromných alebo firemných údajov, budeme považovať za poškodzovanie dobrého mena a ohováranie a následne voči prispievateľovi (aj pod anonymným nickom) zvážime právne kroky.

Pridať nový príspevok