Kniha návštev

Re:KARTY

Dátum: 13.11.2012 | Vložil: Administrator

Dobrý deň, mrzí nás uvedená situácia. Na dodacom liste k zásielke je uvedené, že záruka sa nevzťahuje na prístupové karty, kódovanie, štruktúru programov a nesprávny zásah užívateľa do MENU prijímača. Ospravedlňujeme sa, ak ste si nesprávnym postupom a nekorektným zásahom vymazali obsah MENU, resp. ponuku. Za takýto zásah nemôžeme niesť žiadnu právnu zodpovednosť. Tovar ste mali možnosť vrátiť do 14 dní po zakúpení, pokiaľ nespĺňal Vaše požiadavky.
Pokiaľ reklamujete SAT prijímače, skontrolujte si prosím najprv funkčnosť programov ako TA3, ČT24, TV OČKO, TV PETKA, TV LUX, TV NOE, SLAGR TV... Ak tieto programy korektne fungujú, predajca nemá dôvod uznať reklamáciu nefunkčných ostatných programov ako oprávnenú, nakoľko nie je poskytovateľom ani prevádzkovateľom signálu, ani programovej ponuky.
Ak bola cena zakúpenej zostavy nižšia, alebo rovnaká, ako sú bežné MOC v predajniach, resp. na internete, nejedná sa tiež ani o bezdôvodné obohatenie sa, ani o podvod.

REKLAMÁCIE TOVARU.

Dátum: 15.10.2012 | Vložil: Administrator

Akýkoľvek technický problém riešime v zmysle zákona o reklamačnom konaní.
Odporúčame Vám s akýmkoľvek technickým problémom kontaktovať nás najprv e-mailom, cez ktorý si vzájomne vymeníme reklamačné protokoly a následne začne plynúť zákonom stanovená lehota 30 dní na vybavenie reklamácie.

Upozorňujeme Vás, že záruka sa nevzťahuje na karty operátora, nakoľko my nie sme poskytovateľom signálu, neposkytujeme programovú ponuku, nešírime družicový signál a nemôžeme niesť zodpovednosť za funkčnosť prístupovej karty, ktorá nie je našim produktom.

Akékoľvek ďaľšie problémy s príjimačmi, nekorektným čítaním kariet, softvérom, LNB konvertormi a ostatnými technickými záležitosťami, budeme riešiť tak, ako nám to ukladá zákon.

E-mail pre prednostné vybavenie reklamácií:

obchodsat.reklamacie@gmail.com

Upozorňujeme ďalej aktívnych a rozvášnených zákazníkov túžiacich po publicite na internetových fórach, že akékoľvek publikované negatívne verejné názory, stanoviská, negatívne postrehy a podobné hrdinské činy vopred neodkonzultované s nami, so zverejňovaním súkromných alebo firemných údajov, budeme považovať za poškodzovanie dobrého mena a ohováranie a následne voči prispievateľovi (aj pod anonymným nickom) zvážime právne kroky.

Re:REKLAMÁCIE TOVARU.

Dátum: 16.10.2012 | Vložil: Vlado Stromko

Dobry den,prosim Vas moj primac necita dobre kartu,ked pozerame dlhsie program asi 4 hodiny,vypadne obraz a na obrazovke iba napise KODOVANE. Prijimac je FERGUSON ARIVA 100E HD.
Dakujem,Vlado.

Re:Re:REKLAMÁCIE TOVARU.

Dátum: 16.10.2012 | Vložil: Administrator

Dobrý deň,
sú 2 možnosti, ako Vám nateraz pomôcť.

1. Buď Vám pošleme e-mailom nový softvér pre Váš prijímač s presným návodom a postupom, ako ho v prijímači aktualizovať a odsledujete výsledok - ak sa to opraví, Vaša chyba je softvérová.

2. Ak je chyba hardvérová - zahrievanie čítačky a následné zlé čítanie magnetického čipu karty touto čítačkou, pošlete nám prijímač na záručnýservis - vymeníme Vám čítačku, alebo Vám dodáme nový prístroj. Hradíte iba poštovné náklady na dodanie prijímača k nám.
Kontaktuje nás prosím e-mailom.

Re:Re:Re:REKLAMÁCIE TOVARU.

Dátum: 16.10.2012 | Vložil: Eva Trhajová

Dobry den mame SKYLINK kartu s cislom 03436... a niektore programy nam nefunguju. Co s tym prosim?

<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>